Barion Pixel

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) meghatározzák a Migléczi Éva e.v. (a továbbiakban: Szolgáltató) által www.parisboutique.hu domain név alatt üzemeltetett webáruház felhasználási és a vásárlást szabályozó feltételeit.

Kérjük, hogy csak akkor használja webáruházunkat, ha az ÁSZF minden pontjával egyetért és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A szolgáltató adatai

Név: Migléczi Éva e.v.

Székhely: 1031 Budapest Római part 19. 2. em. 30.

Levelezési cím: 2000 Szentendre, Dumtsa Jenő utca 3. fszt/1.

A vállalkozás tevékenységének illetékesége: 41-Észak-budapesti Adó-és Vámigazgatása

Nyilvántartási szám: 58782442

Adószám: 48909244-1-41

Képviselő: Migléczi Éva

Telefonszám: +36203348566

Ügyfélszolgálati telefonszám: +36203348566

Ügyfélszolgálati idő: munkanapokon 10:00-18:00 óráig

Weblap: www.parisboutique.hu

E-mail: info@parisboutique.hu

Bankszámlaszám: 11102106-70423190-33000004

Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a parisboutique.hu weboldalon található elektronikus áruházon keresztül történik.

Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A parisboutique.hu  webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (“Elkertv.”) szabályozza.

A parisboutique.hu webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

A parisboutique.hu webáruház szolgáltatásai elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. 

A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség.

A webáruházban online módon (elektronikusan) leadott megrendelés alapján létrejött szerződés távollévők között kötött szerződésnek minősül, amely szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató nem iktatja azt, és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

A szerződés nyelve magyar.

A www. parisboutique.hu divatos női ruházattal és kiegészítőkkel foglalkozó webáruház, ahol lehetősége van a Felhasználónak megrendelni a webáruház oldalain megjelenített termékeket. A termékek mellett megjelenített ár a darabárakat jelenti, ha az másképpen nincs feltüntetve, amely ha nincs külön jelölve, az Általános Forgalmi Adót (ÁFA) már tartalmazza, de a szállítási díjat nem.

A szállítási költség külön kerül feltüntetésre a megrendelés folyamán, mely azután megjelenik az elektronikus számlán is és automatikusan hozzáadódik a végösszeghez. A webáruházban a kiválasztott szállítási módok szerint lehet átvenni a megrendelt termékeket. A csomagolásért külön díj nem kerül felszámolásra.

A webáruházat minden Felhasználó ingyenesen veheti igénybe.

A vásárlásra lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül is.

A megrendelés lépései

1. Regisztráció

A parisboutique.hu webáruházban történő vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. A regisztráció azonban kényelmesebbé teszi a vásárlást. A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni. A belépést követően a vásárlónak lehetősége van több szállítási cím megadására (pl. munkahely, otthon), illetve a korábbi megrendelések megtekintésére.

2. A termék kiválasztása és a kosár

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. A kiválasztott termékeket a vásárláshoz a kosárba kell tenni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását.

Ezután a vásárlás tovább folytatható, vagy pedig véglegesíthető a megrendelés. Amennyiben egy termék elfogyott, a Felhasználó az „Értesítés” gomb megnyomásával e-mailben kap információt majd arról, hogy az általa megvásárolni kívánt termék mikortól lesz ismét raktáron a webáruházban.

A „Kívánságlistára teszem” gomb használatával a Felhasználói fiókban összegyűjthetők a kívánt ruhák és kiegészítők. A gomb használata azonban nem jelenti a termék megvásárlását.

Az oldalon a Felhasználónak lehetősége van szűrésre szín és méret szerint.

A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban kezelhetők. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. A kosárban szereplő termékek darabszáma módosítható a kívánt mennyiség helyes megadásával, és a „Frissít” link megnyomásával. A „Törlés" linkre kattintva a termék teljesen törlődik virtuális kosarából.

3. Kosár tartalma

A jobb felső sarokban a Kosár ikonra kattintva beléphetünk a kosár menübe, ahol módosíthatjuk a megrendelésünket: változtathatunk a darabszámon, törölhetünk a termékekből és megadhatjuk a kedvezményre jogosító kuponkódokat.

Árak:

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4. Rendelés/Vásárlás

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra, ahol az alábbi lépéseken haladhat végig a vásárló:

1.    Regisztráció
2.    Szállítási és számlázási cím megadása
3.    Szállítási mód kiválasztása
4.    Fizetési mód kiválasztása, kuponok érvényesítése
5.    Megrendelés adatainak egyeztetése és véglegesítése megjegyzés megadási lehetőséggel
6.    Fizetés (bankkártya fizetés esetén, lásd fizetés fejezet)

A pénztár gomb megnyomása után a Vásárlónak lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot, valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás).

Kedvezmények, kuponok
A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, melyek értékével – hasonlóan az ajándékutalványhoz – csökkenthető a vásárlás összege. A kuponokhoz különböző promóciók révén lehet hozzájutni. A kuponok felhasználásakor a kupon kódját kell megadni a kosár tartalma alatti üres rubrikában, majd az „Küldés” gombra kattintva automatikusan levonásra kerül a végösszegből a kupon értéke. A rendelés véglegesítését követően nincs mód az utalvány utólagos beszámítására. Az utalvány készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges. A fel nem használt összegrész elveszik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Amennyiben rendelését véglegesítette (továbbította felénk), és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a rendelés törlését. A hibás rendelés törlését a regisztrációkor megadott email címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.

5. Rendelés elküldése

A Felhasználó csak abban az esetben tudja elküldeni a megrendelését, ha elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. A rendelés elküldésével a Felhasználónak fizetési kötelezettsége keletkezik.

6. Visszaigazolás

A rendelés leadása után, a megadott Felhasználói e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küld a rendszer a rendeléssel kapcsolatos összes adatról és információról.

A megrendelés visszaigazolása

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

A visszaigazolás tartalmazza a szállítási és számlázási címet, a nevet, a rendelés összegét, a szállítási és fizetési módot. A visszaigazoló e-mail nem jelenti azonban automatikusan a megrendelés elfogadását.

Felhívjuk a figyelmét, hogy előfordulhat, hogy a levél a spam mappába kerül.

Megrendelés módosítása, törlése
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (email: parisboutique.hu (kukac) gmail.com).

A megrendelés feldolgozása

A megrendeléseket a nap 0-24 órájában van lehetőség leadni. A beérkezett megrendeléseket a Szolgáltató munkanapokon dolgozza fel. A feldolgozási idő 08:00-14:30. A feldolgozási időn túl, a hétvégéken és a munkaszüneti napokon leadott megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.

Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

A Vállalkozás nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A rendelésekről a fent már említett módon azonnal, de legkésőbb 48 órán belül e-mailt küld a Szolgáltató.

Szállítás, kézbesítés

A megrendelések állapota ellenőrizhető a „Fiók” linkre kattintva (a lap tetején jobb oldalt a „Kilépés” menüpont mellett, majd a Rendelések - „Korábbi rendelések” link) az adott megrendelés számára kattintva. A funkció kizárólag a belépés után érhető el. A rendelés állapotáról cégünk e-mailben értesítőt küld.

A vásárló köteles a termékek átvételekor a csomag sértetlenségét ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Probléma esetén a vásárlónak jegyzőkönyv rögzítését kell kérnie. Továbbá cégünk ügyfélszolgálatát e-mailben értesítenie kell, hogy a lehető legrövidebb időn belül intézkedhessünk. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját a vásárlóra terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

A Felhasználó által választott fizetési és szállítási módtól függően, a megrendelt termékek legkésőbb a megrendeléstől számított harmadik munkanapon kerülnek átadásra a szállítást teljesítő cégnek.

Ennek számítása a különböző fizetési módok szerint a következő:

·        banki átutalásos fizetés esetén az áru és szolgáltatás ellenértékének bankszámlánkon történő jóváírás napjától,

·       a Barion-on történő bankkártyás fizetés esetén az adott összeg beérkezésének hitelesítésétől számított a három munkanap.

A Szolgáltató lehetőséget biztosít kiszállításra, csomagponton és csomagautomatában történő átvételre, és személyes átvételre is. A személyes átvétel időpontjának egyeztetése előzetesen telefonon vagy email-ben történik. A személyes átvétel helye Szentendre.

A várható szállítási idő, ha a termék raktáron van, a rendelést követő 5-7. nap, előrendelés esetén 12-14 nap.

A futárszolgálatok adatai:

Név: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

Cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.

Telefon: (+36 1) 802-0265

E-mail: info@gls-hungary.com

 

Név: FoxPost Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Cím: Magyarország, 3200 Gyöngyös, Batsányi utca 9.

Telefon: +36 1 999 0369

E-mail: info@foxpost.hu

MAGYAR POSTA ZRT. 

Budapest, Dunavirág utca 2-6.
Postacím: Budapest 1540
Telefon: +36-1-767-8200
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu

 

Szállítási díjak

 

Szállítási díjak Szállítás módjai

Szállítás díja

GLS futárszolgálat házhozszállítás

2469 Ft/csomag

GLS csomagautomata

1523 Ft/csomag 

Foxpost futárszolgálat házhozszállítás

1650 Ft/csomag

Foxpost csomagautomata

951 Ft/csomag  

Házhozszállítás MPL futárszolgálattal

0-10 kg: 3535 Ft

MPL csomagautomata

 1645 Ft/csomag

MPL Posta Pont vagy Postán maradó

 2595 Ft/csomag

Az adott megrendelésre vonatkozó pontos szállítási díjat a Szolgáltató a megrendelési folyamatban még a megrendelés leadása előtt, a “Szállítási mód” kiválasztása alatt minden esetben feltünteti.

Szállítás díja külföldre, a rendelés összegétől függetlenül.
Külföldre történő szállítás kizárólag előre történő banki átutalással vagy bankkártyás fizetéssel lehetséges.


(EU 1. zóna)

Szlovákia, Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország
Szállítási idő: 5-10 munkanap.
 
5.600 Ft

(EU 2. zóna)

Lengyelország, Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Bulgária
Szállítási idő: 5-10 munkanap.
 
5.800 Ft
 

(EU 2. zóna, vámkezelés szükséges!)
Liechtenstein és Svájc
A szállítási díjon felül fizetendő a vámkezelés díja is!

18.600

(EU 3. zóna)

Dánia, Franciaország, Olaszország, Írország
Szállítási idő: 5-10 munkanap.
 
9.400 Ft

(EU 3. zóna, vámkezelés szükséges!)

San Marino, Vatikán, Monaco (és Nagy-Britannia)
A szállítási díjon felül fizetendő a vámkezelés díja is!
 
22.100 Ft

(EU 4. zóna)

Litvánia, Lettország, Spanyolország, Svédország, Észtország, Málta, Görögország, Portugália, Finnország.
Szállítási idő: 5-10 munkanap.
 
11.500 Ft

(EU 4. zóna, vámkezelés szükséges!)

Norvégia 
A szállítási díjon felül fizetendő a vámkezelés díja is!
 
24.200 Ft

Szállítási határidők

A szállítási határidő függ a rendelés leadásának időpontjától és a készlettől. A Szolgáltató a rendeléseket, a rendelés leadását követő első munkanapon kezdi el feldolgozni. Ezt követően legkésőbb a harmadik munkanapon kezdeményezi a kiszállítást.

Ha a termék nincs készleten, akkor az átadási idő legalább 8 munkanapot vesz igénybe.

A szállítást végző cég a csomag szállítási címére való eljuttatását, a címzett földrajzi helyének függvényében vállalja, így a szállítási idő rendelésenként változó, de általánosságban elmondható, hogy a szállító cég 1-5 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a címzettnek.

Személyes átvétel során a webáruházon keresztül rendelt termékek 3 munkanapos átvételi határidővel számolhatók. A nem átvett termékek törlődnek az átvételi előjegyzésből, ha azok nem voltak előre kifizetve.

A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A terméke(ke)t ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át.

Házhoz szállítás szállítási mód esetében a vásárolt termékek össztömege nem haladhatja meg a 25 kilót. A webáruház rendszere nem figyelmeztet a súlykorlát elérésére. Erről utólag - a rendelés feladását követően - telefonon vagy e-mailben értesítjük a vásárlókat.
A parisboutique.hu külföldre is (EU tagállamok) szállít. Külföldi megrendelés esetén minden esetben előre kell fizetni a rendelést, illetve a szállítási költséget. Külföldre történő szállítás esetén telefonon és/vagy e-mailben értesítjük a szállítási költségről a csomag feladása előtt.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Fizetési feltételek

Előzetes online bankkártyás fizetés

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”

A szolgáltatás nyújtó cég neve: Barion Payment Zrt.

Székhely: H-1117, Budapest, Infopark sétány 1.

CA Barion Payment Zrt. tevékenységét a Magyar Nemzeti Bank engedélyével végzi a 2013. évi CCXXXV. törvénynek és az EU 2011. évi, elektronikus pénzről szóló irányelvének (EMD) megfelelően.

A Barion Smart Gateway egy teljesen hazai fejlesztésű, bankoktól független bankkártya és e-pénz elfogadására alkalmas fizetőkapu, amely verhetetlen árai mellett számos innovatív funkcióval rendelkezik. Használata még kényelmesebb a csupán egy perces regisztrációt követően. Mivel a bankkártya-számokat egy PCI DSS tanúsítvánnyal ellátott biztonságos rendszer tárolja, elég a regisztrált e-mail cím és jelszó megadása bármilyen eltárolt kártya használatához. A Barion webes felületén riportok, export lehetőség, valamint kiküldött havi számlalevél segítik az üzleti folyamatokat, illetve a hivatalos elszámolást. A tranzakciók valós időben zajlanak, és mobil applikációban is lehet látni a beérkező tételeket. A Barion felhasználók az ingyenes Barion applikáció segítségével egyre több boltban és vendéglátóhelyen mobillal is tudnak fizetni, anélkül, hogy készpénzt vagy bankkártyát kellene magukkal vinniük. A banki biztonságot az MNB felügyelete garantálja (MNB engedély: H-EN-I-1064/2013). A bankkártya visszaélések elleni védelmet rugalmasan és igazságosan kezeljük.

Előzetes banki átutalás

A Felhasználó a megrendelt termékek vételárát banki átutalással teljesíti a Szolgáltató felé. A vételár a Szolgáltató bankszámláján való jóváírás után minősül teljesítettnek, és ezt követően kerül feladásra a csomag a Felhasználónak. Átutalásnál a közleményben fel kell tünteti a megrendelés számát.

Bank neve: CIB Bank Zrt.

Bankszámlaszám:11102106-70423190-33000004

Külföldről történő utalás: IBAN: HU63 111021067042319033000004,  SWIFT: CIBHHUHB
Megjegyzés rovat: Kérjük tüntesse fel a rendelés számát!

Kedvezményezett neve: Migléczi Éva e.v.

Közlemény: rendelés száma

A megrendelt termékek ellenértékét irodánkban személyesen is kiegyenlítheti, előzetes telefonos vagy email-es egyeztetés után. 

A személyes fizetésre és a termék(ek) átvételére Szentendrén van lehetőség, előzetes telefonos vagy e-mail egyeztetés után.

E-mail cím: info@parisboutique.hu
Telefon: +36203348566
 

Számlázás

A Szolgáltató a Számlázz.hu számlázó használatával a megrendelt termékhez csomagolva küldi el a számlát, amennyiben  előzetes bankkártyás fizetés történik a Barion segítségével, vagy előzetes banki átutalás. Amennyiben Foxpost csomagautomatánál történik a bankkártyás fizetés utánvéttel, a megrendelt termékhez szállítólevél kerül elküldésre, sikeres átvétel után email-ben küldjük el a vásárlás számláját.

A megrendelt termékek tulajdonjoga a számla teljesítésével száll át a Felhasználóra.

Elállás joga


A 45/2014. (II. 26.) korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében a Vásárló 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától. 
 Ismertető a  45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletből (www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf): 
Idézet kezdete:
9. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog
20. § (1)
 Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a 13. § vagy a 19. § szerinti nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát
     a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
        aa) a terméknek,
        ab) több termék adásvételekor, ha az  egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,
        ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
        ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
     b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
(3) A (2) bekezdés a) pontjában foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e §-ban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
10. A fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatás elmulasztásának jogkövetkezménye
21. § (1) Ha a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i) pontjában meghatározott tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik.
(2) Ha a vállalkozás a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejártát követő tizenkét hónapon belül megadta a fogyasztónak az (1) bekezdésben meghatározott tájékoztatást, az elállásra vagy a felmondásra nyitva álló határidő az e tájékoztatás közlésétől számított tizennegyedik napon jár le.
11. A fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása
22. § (1) 
A fogyasztó a 20. §-ban biztosított jogát
a) a 2. mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával (www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf); vagy
b) az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.
(2) A vállalkozás internetes honlapján is biztosíthatja a fogyasztó számára a 20. §-ban meghatározott jog (1) bekezdés szerinti gyakorlását. Ebben az esetben a vállalkozás tartós adathordozón haladéktalanul visszaigazolja a fogyasztói nyilatkozat megérkezését.
(3) A 20. §-ban meghatározott jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a 20. § (2) bekezdésében, illetve a 21. §-ban meghatározott határidő lejárta előtt elküldi.
(4) A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 20. §-ban meghatározott jogot e §-sal összhangban gyakorolta.
12. A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó elállása vagy felmondása esetén
23. § (1) 
Ha a  fogyasztó a  22.  §-nak megfelelően eláll az  üzlethelyiségen kívül kötött vagy a  távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

(2) A 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén a vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a  vállalkozás a  visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a  fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.
(3) Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
(4) Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a  vállalkozás mindaddig visszatarthatja az  (1)  bekezdésben meghatározott összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a vállalkozást a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.
13. A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén
24. § (1)
 Ha a  fogyasztó a  22.  §-nak megfelelően eláll az  üzlethelyiségen kívül kötött vagy a  távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a  vállalkozás vállalta, hogy a  terméket maga fuvarozza vissza. A  visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
(2) A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.
(3) Ha az üzlethelyiségen kívül kötött szerződés megkötésével egyidejűleg a terméket kifuvarozták a fogyasztónak, a vállalkozás saját költségén fuvarozza vissza a terméket, ha az jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető vissza.
25. § A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i) pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget.
26. § (1) Ha a 13. § vagy a 19. § szerinti esetben a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen kívül vagy távollévők között kötött szerződést, az elszámolás során a fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell kiszámítani. Ha azonban a fogyasztó bizonyítja, hogy a teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani.
(2) E  § alkalmazásában a  piaci érték megállapításánál az  azonos tevékenységet végző vállalkozások azonos szolgáltatásának a szerződés megkötésének időpontja szerinti ellenértékét kell figyelembe venni. 
27. § A fogyasztó a 20. § szerinti joga gyakorlása esetén nem viseli az alábbi költségeket:
     a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítésének teljes vagy részleges költségeit, ha
        aa) a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i) vagy k) pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, vagy
        ab) a fogyasztó nem kérte a 13. § és a 19. § szerint a szolgáltatás teljesítésének megkezdését a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt;
     b) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom szolgáltatásának teljes vagy részleges költségeit, ha
        ba) a  fogyasztó nem adta kifejezett, előzetes beleegyezését ahhoz, hogy a  teljesítés a  20.  § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt megkezdődjön,
        bb) a fogyasztó a ba) pont szerinti beleegyezése megadásával egyidejűleg nem nyilatkozott annak tudomásulvételéről, hogy beleegyezésével elveszti a 20. § szerinti jogát, vagy
        bc) a vállalkozás elmulasztotta megadni a 12. § (2) bekezdésében vagy a 18. §-ban előírt visszaigazolást.
28. § A fogyasztót a 20. § szerinti joga gyakorlásával összefüggésben a 23. § (3) bekezdésében, valamint 24–26. §-ban meghatározottakon felül további költség és egyéb kötelezettség nem terheli.
Idézet vége.
A témával kapcsolatos további részletes információ: www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf 

Az elállás menete

Amennyiben a Felhasználó elállási jogával szeretne élni, azt megteheti az Elállási Nyilatkozat kitöltésével, melyet levélben vagy e-mailben, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára visszaküld a Szolgáltató számára. A Felhasználó a telefonos ügyfélszolgálat igénybevételével is közölheti elállási nyilatkozatát.

A Felhasználó a Szolgáltató felé elállási szándékát a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jelezheti, a fent említett módokon.

Amennyiben a Felhasználó az Elállási Nyilatkozatot postai levél útján juttatja el a Szolgáltatóhoz, a levél postára juttatásának dátumát vesszük figyelembe.

A megrendelt terméket a Felhasználónak vissza kell juttatnia a vállalkozás levelezési címére: Migléczi Éva e.v., 2000 Szentendre, Dumtsa Jenő utca 3. fszt/1, postai levélként, csomagküldő futárszolgálat által, vagy személyesen.

Ha a Felhasználó eláll a szerződéstől, akkor a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Felhasználó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Felhasználó a Szolgáltató  által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazza a Szolgáltató, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli. A Szolgáltató a visszatérítést mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapja a terméket, vagy a Felhasználó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A Felhasználó köteles a Szolgáltató számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.  A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazza a Szolgáltató, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Felhasználó viseli.

 

Árucsere

Amennyiben a termék mérete nem megfelelő és a Felhasználó cserét kér, a cserélni kívánt termék visszaküldésének díja a Felhasználót terheli.

Ha nincs lehetőség a cserére (nincs méret, nincs raktári készlet), a felhasználó kérheti a pénzvisszatérítést.

Visszáru esetén, kérjük az elektronikusan kapott számlát kinyomtatva visszaküldeni a termékkel együtt és kérjük egyeztessen a Szolgáltatóval a megadott elérhetőségeken a csere megvalósíthatóságáról.

A visszaküldési cím: 2000 Szentendre, Dumtsa Jenő utca 3. fszt/1 (Migléczi Éva e.v.)

 

Kellékszavatosságról és termékszavatosságról szóló tájékoztatás

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Parisboutique.hu webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a butikom.hu üzlet nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

A termék hibája esetén Ön - választása szerint - kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

·       a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

·       a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

·       a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Felelősség korlátozása

A vállalkozás semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
•    Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a parisboutique.hu akadálytalan működését és a vásárlást
•    Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon
•    Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése
•    Bármely szoftver nem megfelelő működése
•    Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei
Cégünk nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a parisboutique.hu áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

A parisboutique.hu-t működtető cég nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a parisboutique.hu-n. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.

Cégünk szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban cégünk nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás esetében.

Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, cégünk szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.
 

Jogi nyilatkozat és jogérvényesítési lehetőségek

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért. Amennyiben jogsértés merül fel a Szolgáltató együttműködik az eljáró hatóságokkal a felderítés végett.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a szerver esetleges meghibásodásából, a honlap tartalmának harmadik fél általi megváltoztatásából származó károkért.

A honlapot mindenki saját felelősségére használja. A rendszerben előforduló esetleges késedelemért, hibáért, az ebből adódó hiányos információ áramlásért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.

A Felhasználók által a honlap használata során elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni. A közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

A Felhasználó felelőssége a honlapon az általa közzétett tartalmak kapcsán, hogy harmadik személyek jogait, valamint a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértsen.

A jelen Általános Szerződési Feltételek alapján a Szolgáltató és Felhasználó között a létrejött megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó maga törli, vagy a Szolgáltató törli a Felhasználó regisztrációját.

A Szolgáltató a szerzői jog jogosultja a honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve valamennyi elkészíttetett grafikát, képet, fotót és a honlap felületének elrendezését, ötleteket, megvalósításokat).

A jelen ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Felhasználónak a honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek a használatára, hasznosítására. A honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl, ezen szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel.

A honlapon található tartalomról, képi anyagokról az információkat csak linkelt hivatkozással és engedéllyel lehet felhasználni az interneten:

Jól látható módon, link formájában meg kell jelölni a forrást. A linknek a meghatározott tartalomra kell mutatnia.

A www.parisboutique.hu fő vagy aloldalainak más weboldalba történő beágyazása nem megengedett.

A linkelő honlap nem keltheti azt a benyomást, hogy a Szolgáltató támogatja az adott oldalon kínált szolgáltatás vagy termék megvásárlását, kivéve, ha erről a Szolgáltatóval, előzetesen megkötött szerződésben másképpen rendelkezik.

A linkelő honlap nem tartalmazhat jogszabályt, harmadik személy jogait, vagy a közízlést sértő tartalmat.

A linkelésre vonatkozó szabályok megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a weboldalra mutató link azonnali eltávolíttatására. Ezen felül jogosult arra is, hogy a jogsértéssel összefüggő és felmerült kárának megtérítését követelje.

Külön megállapodás nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület vagy adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy a meglévő adatokat felülírni.

Panaszügyintézés és jogérvényesítés

A Felhasználó a megvásárolt termékkel kapcsolatos kifogásait a Szolgáltató felé az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő levélben, e-mail üzenetben, vagy telefonon ügyfélszolgálati időben.

Elérhetőségek

Levelezési cím: Migléczi Éva e.v. 2000 Szentendre, Dumta Jenő utca 3 fszt/1.

E-mail: info@parisboutique.hu

Telefon: +36203348566

A Szolgáltató a felhasználói kifogásokra legkésőbb két munkanapon belül válaszol. A Szolgáltató tájékoztatja a vásárlót a jogérvényesítés lehetséges módjairól, helyéről, valamint az arra irányuló határidőkről.

E-mailben közölt panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató az Ügyféllel köteles közölni.
A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek:

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, illetve a panaszkönyvbe tett bejegyzésben leírt panaszt a Szolgáltató elutasítja, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál: Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. (az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság megtalálható a http://jarasinfo.gov.hu/ oldalon) A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

- Békéltető testület: A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a fogyasztónak minősülő Ügyfél eljárást kezdeményezhet a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. A Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A Szolgáltatót a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV törvény 29. § (11) bekezdésében foglaltak szerint a békéltető testülettel együttműködési kötelezettség terheli, így a Szolgáltató köteles írásban nyilatkozni álláspontjáról a fogyasztó igényével kapcsolatban, köteles az egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani a meghallgatáson. Amennyiben a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatban indult békéltető testületi eljárás nem a Szolgáltató fenti székhelye szerint illetékes békéltető testület előtt indult, a Szolgáltató együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A Szolgáltató tevékenységének helye szerint illetékes békéltető testület:

A Budapesti Békéltető Testület

Székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Telefon: +36 (1) 488 21 31

ODR: A vásárlással kapcsolatos viták rendezésére az online vitarendezési platform is rendelkezésükre áll, melyhez szükséges vállalkozásunk e-mail címe is, amely: info@parisboutique.hu

Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez, valamint az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez.

ODR link: www.ec.europa.eu/odr

Bírósági eljárás lehetősége: Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvé

Magyarországon ezenkívül a Budapesti Békéltető Testület jogosult jogvitákban eljárni (1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.; e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu).

Egyéb rendelkezések

A Szolgáltató és a Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.

Jelen ÁSZF elektronikus formában és kizárólag magyar nyelven kerül megkötésre.

Jelen ÁSZF-et a Szolgáltató indoklás nélkül bármikor módosíthatja, erről a Felhasználót a honlapon keresztül értesíti. Kérjük, hogy rendszeresen tekintse meg az Általános Szerződési Feltételeket.

 A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztó és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelések leadásával a Felhasználó elfogadja az ÁSZF tartalmát.

2024. Január 14.

Az oldal tetejére